lørdag den 5. maj 2012

Pølsetaske

Helt siden way back da jeg var på et af Marapytta-Lines allerførste syskolehold, har jeg haft lyst til at prøve at sy denne. Der var en anden fra holdet som syede den op i et superflot retrostof, og det billede har forfulgt mig siden. :) Hendes findes langt nede i kursistgalleriet jeg kan desværre ikke linke direkte. 

Nu kommer der lidt billedspam..


 Meget anvendelig.. 

Farven snyder lidt, den er faktisk mere lilla end billederne viser. Stoffet og foret er fra Stof2000. 

Jeg blev så glad forleden da jeg kom ind i en H&M et sted, og det første der mødte mig på et bord dér var små blomstrede pølsetaske som denne. HAHA jeg er helt med på moden så. Jeg ANER bare ikke hvad man lige bruger den til. :/ Svømmetøj? Strandturen? Med alt det udstyr man slæber rundt på til barnet er den faktisk for lille! 

Ellers alt vel i den lille familie. Har brugt lidt tid på at få styr på altanen i dag, fået købt en bænk og smidt ragelse væk som har stået og fyldt. Vi to tøser skulle ellers rigtig hygge i fasters kolonihave med Søster og nevø, men der var eddermame bare for koldt! Det var snyyyd, det så så godt ud, men brrrrr vinden var kold. Store bededag blev tilbragt i Malmø, meget hyggeligt, og vi fik shoppet lidt også. Dejligt med sådan lang weekend, suk maj er herlig på det punkt. Hvordan skal vi komme igennem juni uden alle de forlængede weekender? :)

Ønsker alle en dejlig lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...