tirsdag den 12. juni 2012

Én til alle ugens dage

Pyyh hvor er det længe siden jeg har været forbi her.. 

Der har været så meget familiehygge, men nu er mine forældre desværre rejst hjem. Jeg har til gengæld været i Syskole igen. 

Har fået lidt dille med de her bukser, men nu er det slut, og jeg tror også Marcipangrisen er velforsynet i den nærmeste fremtid. 

 De blå her er de sidste i samlingen, syet hjemme men klippet ud i Syskolen. Var nødt til at prøve med tittekant igen, for at få det lidt på rygraden. Sjovt at lave lommer, men barnet har SLET ikke opdaget dem endnu. Eneste funktion er at de transporterer (endnu mere) sand hjem fra vuggestuen. Yeay. :/


De storblomstrede er de næstsidste, de er helt uden lommer eller detaljer, syntes at stoffet er nok i sig selv. Må forsøge at få nogle billeder af hende med dem på.. 

Mine yndlings er de første med tittekanten, de nederste her i billedet. 

Har du en favorit? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...