tirsdag den 4. december 2012

Sidste Syskoleprojekt i denne omgang..

Jeg har vist bidder af dette projekt tidligere, og nu har den også været færdig ret længe.. men her kommer billederne af mit sidste Syskoleprojekt for nu. Har meldt mig fra pga manglende tid, energi og overskud, samt familietid.

 En Liberty rocker.. kan ikke huske hvad stoffet hedder, men det har nok været et af de sværeste stofvalg jeg nogensinde har skulle træffe.. der var jo uendelige muligheder, og man må også tænke lidt langsigtet, hvad man kan holde ud også senere hen.. 

Det ærgerlige lige nu er så bare, at jeg ikke rigtig kan passe den, da .. ehem .. omfanget er lidt større her og der, skal vi ikke bare sige det sådan? :) 

Men den skal nok blive fin engang, måske til sommer? 

Laaaaang dag i dag, møder i Stockholm, hjem, hurtig aftensmad, afsted til kor og hårdt program inklusive minikonsert. Suk, juleræs overalt.. det bliver godt nok dejligt at få juleferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...